Sayfalar

ruhsal çöküntü..




bir sabah uyanırsın nedensiz , amaçsız ve bir o kadar da gereksiz düşüncelere dalarsın.. bunları düşünmekten kendini alıkoyamazsın.. çünkü daha neden bunları düşündüğünü bile bilmiyorsundur..
ne hâl hatır soran bir dost vardır o gün, ne de konuşmak isteyen bir arkadaş..  hepsi sevgilileriyle kurdukları ütopya’lara dalıp gitmişlerdir.. öyle ona buna tavsiye verecek zamanları yoktur o sevişgenlerin.. sen ölmüşsün , kalmışsın umurlarında mı ?

düşünürsün ;  “ ben bunu hak edecek ne yaptım ? “ diye.  ama unutma ! neden böyle olduğunu bilmiyorsun. Tahmin dahi yürütemiyorsun..  “ seni ne  bu hale getirdi ? , neden böyle garipleştin ? “ diye düşüncelere dalarsın ama nafile.. ne bir adım ileri gidebilmişsiiin ne de bulunduğun adımı anlayabilmişsin..

ama.. ama.. bi saniye.. bi şarkı sesi geliyo’ üst kattan ;


depresyondayıım unutuldum, aldatıldım..
sevgilimden ayrıldım çok yalnızım..


-ve bir de bakmışsın ki teşhis konulmuş.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder