Sayfalar

o an !




birini düşleyip hissiyatın doruklarına  çıktığın anda aslında senin onun, onun da senin yanında olamayacağı gerçeğinin istemsiz olarak aklına gelmesiyle yaşadığın çöküntüdür  “ o an ” ..


+ belki de böylesi daha iyidir.. kim bilir..
+ hayır hayır! Saçmalıyorum yine..
+ hayır saçmalamıyorum ! eğer yanımda olsaydı onunla ilgili kurduğum hayal dünyasına bu kadar dalıp onu düşlerimde göklere çıkarmayacaktım.. benim için daima yerinde sayacaktı.. ne bir adım ileri , ne de bir adım geri..

“ o an “ geldiğinde yaşayacağın çöküntüyü sezemezsin.. ölüm gibi sinsidir o lanet olası düşünce..

+ lanet mi ?
+ evet lanet !
+ neden ?
+ çünkü  “o an” gerçeğini önemsemezsin, küçük görürsün onu.. ama bilemezsin onun ölüm gibi sinsi olduğunu.. ne olacağını sezemezsin..

“o an” gerçeğiyle yüzleşirsin ve o anda düşüncelere dalarsın “ ne bu ?” diye.. söylediğim gibi ; ölüm gibi sinsidir “o an”.. o düşüncelerin seni de içine aldığının farkına bile varamazsın..

  ve son olarak sevdiğin kişinin senin yanında bile kalamayıp da başka bedenlerde heyecandan nefes nefese kalmasıdır  “o an”..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder